Poniżej przygotowaliśmy przykładowe realizacje. Staraliśmy się, by wybór był zróżnicowany pod kątem zrealizowanych prac i dał podgląd na metodologię naszej pracy i filozofii, jaką wyznajemy w Content Creation. Za swój największy sukces uznajemy to, że z każdym z opisanych Klientów współpracujemy do tej pory i nasza praca cieszy się ich uznaniem.
Case studies – dla wizualizacji metodologii pracy, to pojęcie znaczy coraz więcej. Firmy, które chcą pochwalić się swoimi sukcesami i zrealizowanymi zleceniami decydują się na opracowanie “analizy” lub “studium przypadku”. Case studies polega na dokładnym opisaniu pojedynczego zlecania, które pokaże innym potencjalnym Klientom, jak pracujemy i co dzięki współpracy z nami możesz zyskać.
Opisany projekt nie zawsze musi być typową tablicą pochwalną na Twoją cześć. Równie ważne jak opisanie końcowego efektu zrealizowanego zlecenia, może być pokazanie, jak wyglądały poszczególne etapy pracy i jak doszliście do konkretnych rozwiązań. Inaczej wygląda praca nad opracowaniem brandingu firmy, a inaczej nad wprowadzeniem nowego produktu na rynek.
Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.
Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.