Novasonic – firma jest oficjalnym przedstawicielem tureckiego producenta systemów ultradźwiękowych Sonikel w Polsce. Ich oferta obejmuje zgrzewarki ultradźwiękowe do tworzyw sztucznych, oraz systemy ultradźwiękowe do cięcia tkanin i żywności.
Oprócz standardowych zgrzewarek dostarczają niestandardowe urządzenia dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Automatyczne i półautomatyczne stanowiska do zgrzewania i cięcia oparte na sterowniku PLC, panelu operatorskim, czujnikach, siłownikach oraz w pełni zautomatyzowane maszyny produkcyjne.
Novasonic projektuje i wykonuje sonotrody do większości zgrzewarek ultradźwiękowych dostępnych na rynku – niezależnie od ich producenta. W pierwszej kolejności badamy zgrzewany detal w naszym laboratorium. Następnym krokiem jest projekt sonotrody dla określonej częstotliwości i amplitudy drgań.
Novasonic jest marką typowo przemysłowo-technologiczną. Produkty, które oferują, służą do konkretnego przemysłowego zastosowania. W związku z tym branding marki powinien być oparty o motywy kojarzące się z technologią, solidnością i wysokimi kompetencjami. W logotypie zastosowaliśmy stonowane kolory (czarny i czerwony) kojarzące się odpowiednio z elegancją, stabilnością, pasją i mocą. Zrezygnowaliśmy z projektu osobnego sygnetu na rzeczy wyróżnienia pierwszej litery nazwy. Uzupełnieniem logotypu jest tagline “ultrasonic technology”, który jasno wskazuje na branże, w jakiej działa firma.
Kolejnym zadaniem, przed którym stanęła nasza agencja było zaprojektowanie nowoczesnej strony internetowej spójnej z brandem marki i branża, w której działa. Właściciel firmy miał bardzo dokładnie sprecyzowane oczekiwania co do wyglądu i funkcjonalności, które miały się znaleźć na witrynie. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie języka WordPress, ponieważ Klient sam chciał wprowadzać większość zmian na stronie i zależało mu na intuicyjnej obsłudze.
Bardzo istotnym elementem było czytelne pokazanie danych technicznych i specyfikacji poszczególnych produktów z oferty, a także zaprezentowanie zastosowań produktów w konkretnych branżach.
Strona miała spełniać nie tylko funkcję wspomagającą procesu handlowego, ale także edukować klientów i pokazywać faktyczne możliwości produktów znajdujących się w ofercie.
Ostatnim elementem zlecenia było przygotowanie materiałów sprzedażowych. Klient zdecydował się na komplet reklam display do wykorzystania w reklamach Google Ads, na portalach branżowych i w social mediach. Uzupełnienie stanowił profesjonalny katalog firmowy przedstawiający firmę oraz jej najważniejsze produkty.
Nasza agencja była odpowiedzialna nie tylko za prace graficzne i copywriterskie, ale również za samą produkcję (wybór formatu, rodzaj papieru, jakość druku).
Efektem naszych prac było całkowite przygotowanie marketingowe firmy do funkcjonowania na trudnym, specyficznym rynku zgrzewarek ultradźwiękowych. Marka otrzymała profesjonalny branding, nowoczesną, responsywną stronę internetową oraz materiały handlowe wspomagające sprzedaż. Nasza współpraca z Novasonic trwa do tej pory a firma systematycznie rozwija się na polskim rynku i myśli o zagranicznej ekspansji.
Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.
Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.