fbpx
logotyp_content_creation_lublin

Social media w marketingu

Znaczenie social mediów w marketingu.

Social media to portale społecznościowe, które skupiają wokół siebie olbrzymie ilości ludzi, którzy poprzez kontakt wymieniają się informacjami w formie tekstu, zdjęć, dźwięku i filmów. Dzięki social mediom w dzisiejszych czasach można być bardzo łatwo odnalezionym, przez które osoby mogą poszukiwać tego co my oferujemy. Już samo dodanie zdjęć oferowanych produktów na Instagramie może zachęcić kogoś do zakupu. Na Facebooku można umieszczać reklamy, informacje o promocjach, czy linki do blogów, które przyciągną klientów. Klienci, którzy już skorzystali z Twojej oferty, mogą o niej mówić na mediach społecznościowych, przez co sami mogą zachęcić swoich znajomych do odwiedzenia Twojej witryny.

Portale społecznościowe a SEO.

 Portale takie jak Facebook, Instagram czy Linkedin również mają wpływ na pozycjonowanie stron, algorytm Google uwzględnia to czy ze stroną połączone jest konto na Facebook, co ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Nawet jeżeli Twoja witryna jest słabo pozycjonowana w wynikach SEO, to może się zdarzyć, że dobrze pozycjonowane jest Twoje konto w social mediach, przez które potencjalny klient trafi na Twoją witrynę.

Dlaczego warto prowadzić portale społecznościowe?

Regularne dodawanie postów na Facebooku, czy zdjęć produktów na Instagramie przyciągnie potencjalnych klientów, ale może sprawić, że klienci, którzy już skorzystali z twojej oferty po pewnym czasie powrócą. Dbanie o social media stało się w dzisiejszych czasach nie tylko dodatkową opcją reklamową, ale też obowiązkiem, który zwraca się w postaci utrwalonych relacji z klientami, a ostatecznie dodatkowego zysku.


1 Komentarz. Zostaw komentarz

Menu