Content-Creation

Case Studies

Marketing Przemysłowy

Meble Wróbel

Logo producenta mebli - Meble Wróbel.

Meble Wróbel – marka należy do firmy Stolarstwo Tomasz Wróbel. Meble Wróbel produkuje meble z drewna sosnowego, przeznaczone głównie dla dzieci. Wykonują łóżka pojedyncze, dwupoziomowe i piętrowe. W ofercie znajdują się również komody, biurka, skrzynie, szafki nocne i półki. 25-letnie doświadczenie w branży drzewnej, pozwala oferować produkty wysokiej jakości, wygodne i funkcjonalne. Marka od 2015 roku jest laureatem Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej w kategorii “Najlepszy produkt”, a w 2018 roku otrzymała tytuł “Przedsiębiorstwa Fair Play”.

Zadanie

Nasza Agencja została poproszona o zbudowanie nowoczesnego sklepu internetowego, który miał zastąpić starą platformę sprzedażową funkcjonującą jeszcze na marce “Stolarstwo Tomasz Wróbel”. Firma zdecydowała się na uruchomienie zupełnie nowej marki, która odcinała się od innych oferowanych do tej pory produktów (drewno klejone, pellet). 

Drugim etapem było opracowanie kampanii marketingowej, która miała za zadanie wprowadzić nową markę na bardzo trudny rynek zdominowany przez dużych producentów z milionowymi budżetami.

Realizacja

Sklep

Na podstawie briefu od Klienta zdecydowaliśmy się na uruchomienie sklepu na wtyczce oper source WooCommerce. Wybór podyktowany był koniecznością mocnej modyfikacji karty produktu oraz strony głównej i wyszukiwarki produktów. Dodatkowo Klient potrzebował wygodnego dostępu dla pracowników, tak by mogli na bieżąco aktualizować ofertę produktów i ceny. 

Karta produktu została zaprojektowana, by w czytelny sposób prezentować wszystkie najważniejsze atuty łóżek Mebli Wróbel. Klient bez problemu może znaleźć potrzebne informacje i porównać wybrany model z innymi dostępnymi w palecie producenta. 

Strona wyposażona jest w zaawansowaną analizę UX, analitykę Google, oraz w pełni skonfigurowany Pixel FB. Do płynnej obsługi zamówień wykorzystujemy Base Linker. Szybki kontakt z obsługą sklepu zapewnia wtyczka od czatu.

Dzięki zastosowaniu Hotjar, przez pierwszy kwartał funkcjonowania sklepu internetowego, na bieżąco wprowadzaliśmy udogodnienia dla klientów i likwidowaliśmy wąskie gardła, które skutkowały porzuconymi koszykami i dużym współczynnikiem odrzuceń. 

Od uruchomienia sklepu minęło 2 lata. Wprowadzone rozwiązania działają tak jak założyliśmy i sklep stale się rozwija i zwiększa przychody. Wprowadzane modyfikacje są symboliczne, dzięki czemu Klienci bez problemu poruszają się po platformie.

Kampanie

Kolejnym etapem było wprowadzenie marki na rynek i nawiązanie rywalizacji z konkurencją, którą Klient określił w briefie. Konkurencja została przez nas przeanalizowana i uzupełniona o marki, które podczas badań najbardziej pasowały do profilu naszego klienta. 

Postawiliśmy na bardzo dużą obecność w social mediach (Facebook, Instagram, Pinterest) oraz rozbudowane kampanie w Google ADS (merchant center, display, wyszukiwarki, remarketing). 

Dla Mebli Wróbel liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo oferowanych produktów, dokładne wykonanie, wykorzystanie ekologicznych materiałów oraz indywidualne podejście do Klienta. Te wartości przekazywaliśmy w mediach społecznościowych i budowaliśmy komunikację, pokazując tradycje rodzinnej firmy mocno zaangażowanej w lokalną społeczność. Wykorzystując te informacje, zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, która obserwuje profile społecznościowe marki. Regularnie prowadzimy krótkoterminowe akcje promocyjne, wyprzedaże oraz systemy rabatowe. Dzięki temu nasze media społecznościowe są cały czas aktywne, a Klienci pytają o kolejne akcje. 

Kampanie w Google Ads mają za zadanie przede wszystkim napędzać zimny ruch na witrynę, a następnie prowadzić skuteczny remarketing. Dzięki wykorzystaniu wielu typów kampanii mieliśmy możliwość porównania poszczególnych wyników i skupienia się na tych najbardziej skutecznych. 

Kolejnym etapem po pierwszym roku działalności sklepu internetowego było uruchomienie pozycjonowania organicznego. Witryna w tym czasie zdążyła się już zaindeksować w Google. Skuteczne wypozycjonowanie sklepu w bezpłatnych wynikach wyszukiwania jest w tym momencie kluczowym zadaniem Content Creation. Dzięki temu chcemy zwiększyć ruch na sklep i nawiązać walkę z większymi markami, dłużej obecnymi na rynku.

Efekt

Platforma zakupowa funkcjonuje na rynku 2 lata. Analizując wyniki rok do roku, można zauważyć wzrost średnich miesięcznych obrotów o 53%. Wzrost średniej ilości zamówień w miesiącu o 46%. Wzrost ruchu na platformę rok do roku w wysokości 67%, w tym wzrost ruchu organicznego o 390%. Wzrost obserwujących fanpage na Facebooku o 108%. Wzrost obserwujących konto na Instagramie o 291%.

Rozmawiajmy

Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.

Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

Scroll to Top