Firma BMW Sikora zgłosiła się do nas z prośbą o przygotowanie kompletnego raportu pokazującego aktualną sytuację sportów motorowych na torach wyścigowych w Polsce oraz potencjał rozwoju tych wyścigów w następnych latach. Celem zadania było dostarczenie danych niezbędnych do opracowania oferty współpracy dla potencjalnych sponsorów cyklu BMW Motorrad.
W ramach zleconego przez klienta zadania podjęliśmy następujące kroki:
W ramach tego zadania dokładnie przeanalizowano witrynę internetową i profile społecznościowe firmy. Analiza danych historycznych wspomagana była przez programy takie jak Brand24, Semstorm, Senuto, Ahrefs. Dzięki Google Analytics, identyfikowane były potencjał stron jak i źródła ruchu oraz ilość odnośników zwrotnych na stronie. Uwzględniono ruch organiczny, jak i płatny.
Dane uzyskane z analizy wskaźników konwersji pozwoliły na zrozumienie ścieżek użytkowników prowadzących do witryny oraz identyfikację obszarów, w których można wprowadzić optymalizację w celu poprawy efektywności działań marketingowych.
Dodatkowo przeprowadzono analizę pod kątem SEO, aby zidentyfikować możliwość zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Analiza konkurencji dostarczyła informacji na temat najlepszych działań i strategii związanych z optymalizacją witryny internetowej i pomogła zidentyfikować obszary, które mogłyby zostać usprawnione.
Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.
Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.