Public Relations doczekało się kilkuset różnych definicji i cały czas dochodzą kolejne. To nie błąd, ani przypadek. PR to dziedzina, która szczególnie w ostatnich latach zyskuje na znaczeniu i kolejne firmy zaczynają doceniać jej potencjał i korzyści płynące z właściwej komunikacji w mediach. Najprostsza, ogólna definicja mówi, że public relations to wszystkie działania, które sprowadzają się do kształtowania odpowiedniego odbioru naszej firmy, produktu, idei. Do takich działań możemy zaliczyć publikacje w prasie, materiały graficzne oraz filmowe, hasła reklamowe, slogany, dedykowane kampanie marketingowe. Zadaniem PR-owca jest budowanie takiego postrzegania naszej marki, jakie jest zgodne z linią biznesową, którą określiliśmy na początku budowania firmy lub wprowadzania produktu.
To, że marka Volvo kojarzy się z bezpieczeństwem, a Toyota z niezawodnością nie jest przypadkiem, a regularnym, wieloletnim budowaniem narracji w oparciu o ten właśnie przekaz. Przez kolejne dziesięciolecia działy marketingu, promocji i PR tworzą materiały informacyjne wykorzystując główną ideę firmy do budowania przekazu. Same puste frazesy bez pokrycia w produkcie nie przyniosą oczywiście oczekiwanego rezultatu, podobnie jak nawet najlepszy produkt bez odpowiedniej otoczki nie przedostanie się do szerokiej świadomości odbiorców.
W naszej Agencji zmodyfikowaliśmy podejście do PR i budowania contentu, tak by czerpać z nich maksymalnie duże korzyści. Nasza strategia zakłada takie budowanie przekazu, by wpływał on pozytywnie również na SEO naszej witryny. W początkowych latach działalności PRowej nie miało to żadnego znaczenia, ale obecnie nasze zasoby sieciowe są potężnym narzędziem reklamowym i postanowiliśmy wzmacniać je również innymi działaniami niż typową usługą pozycjonowania organicznego.
W naszej działalności skupiamy się przede wszystkim na obsłudze firm z branży przemysłowej. Dlatego nasza oferta została stworzona z myślą o takich przedsiębiorstwach. Współpracujemy z najważniejszymi portalami oraz czasopismami branżowymi w Polsce i na świecie. Posiadamy copywriterów z praktycznym doświadczeniem technicznym. Treści merytoryczne są tworzone przez inżynierów i doktorów nauk z wykształceniem technicznym. Dzięki temu mamy pewność, że usługi, które świadczymy są na najwyższym poziomie co doceniają firmy, które zwracają się do nas po pomoc w budowaniu wizerunku swoich marek na świecie. Publikujemy kilkanaście tekstów w miesiącu, które docierają do tysięcy odbiorców wybranych według bardzo konkretnych kryteriów. Oprócz tego tworzymy animacje, filmy promocyjne i materiały graficzne. Dział PR / Content to aktualnie 5 osób, które dbają o Twoją markę i budują jej pozycję na rynku.