fbpx

Sotrender

folder_openBaza wiedzy

Inteligentne planowanie kampanii z Sotrender

Popularne narzędzie do pomiarów i analizy skuteczności komunikacji na Facebooku i innych mediach społecznościowych. Dostarcza dokładniejszych danych analityczny dotyczących prowadzonego przez Ciebie fanpage, a także dostarczy Ci informacji o fanpage’ach konkurencji. Z jego pomocą łatwiej dotrzesz do nowych klientów, dowiesz się więcej oraz zadbasz o wizerunek Twojej firmy.

Co można zyskać, korzystając z Sotrender

  • Sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie kampanii marketingowych w social media.
  • Więcej informacji, o tym jak postrzegana jest Twoja marka w mediach społecznościowych.
  • Informacje o kampaniach Twojej konkurencji, a co za tym idzie możliwość porównania ich skuteczności z własnymi działaniami.
  • W Facebook masz możliwość zmierzenia zasięgu organicznego i płatnego. Sotrender pozwala zmierzyć również zasięgi wirusowe, które wynikają.

Pomoc w prowadzeniu Fanpage

Jedną z zalet, które wyróżniają Sotrender na tle konkurencyjnych programów do monitoringu social mediów, są wskazówki zawierające sugestie dotyczące publikacji. Wskazówki są generowane na podstawie przypisanego profilu, a także profile konkurencji. Informacje w nich zawarte, są swoistym drogowskazem, pomagającym unikać błędów, podpowiadającym kiedy najlepiej publikować posty, na co bardziej zwracać uwagę, by prowadzona kampanie były bardziej skuteczne i docierały do większej liczby użytkowników.

Konkurencja

Z pomocą Sotrender możesz podejrzeć skuteczność działań konkurencji. Dzięki temu możesz przeanalizować dane dla kont na YouTube, Twittera, Instagrama, a także Facebooka. W przypadku danych na Facebook występują pewne ograniczenia, jak brak możliwości podejrzenia zasięgów, czy danych demograficznych, które zarezerwowane są tylko dla właścicieli profili Facebook for Business. 

Raporty Trends

Sotrender przygotowuje miesięczne raporty zawierające zestawienie najistotniejszych informacji o popularnych profilach w mediach społecznościowych. To darmowe zestawienie, w przystępny sposób, obrazuje aktualną sytuację na rynku polskich portali społecznościowych

  • Facebook Trends – raport zawierający informacje o najpopularniejszych stronach na Facebook w ponad 50 kategoriach tematycznych. Dla każdej branży przygotowywane jest zestawienie uwzględniające dane demograficzne oraz 20 najpopularniejszych profili, pod względem: liczby aktywnych użytkowników, fanów, zaangażowanie, a także 15 najpopularniejszych postów w miesiącu.
  • YouTube Trends – raport zawierający informacje, o najpopularniejszych kanałach i filmach w serwisie YouTube podzielony na kilkadziesiąt  kategorii tematycznych. Dla każdej kategorii przygotowane jest zestawienie 20 najpopularniejszych kanałów, pod względem: ilości wyświetleń, subskrypcji, aktywności, “Negative Feedback” kanały z największą ilością łapek w dół, a także 15 najpopularniejszych filmów w miesiącu.
  • Twitter Trends – raport zawierający zestawienia dla kilkudziesięciu branż. Dla każdej branży przygotowywane jest zestawienie 20 najpopularniejszych profili, pod względem: liczby followerów, wzmianek i aktywności, a także 15 najpopularniejszych Tweetów w miesiącu.
  • Instagram Trends – raport zawierający zestawienia dla kilkudziesięciu kategorii. Dla każdej kategorii przygotowywane jest zestawienie kilkudziesięciu najpopularniejszych profili, pod względem: liczby obserwujących i zaangażowania i aktywności, a także 15 najpopularniejszych Postów w miesiącu.

Rodzaje kont Sotrender

Tak jak wiele podobnych programów, tak i Sotrender oferuje darmowy ukres próbny na 14 dni. Ponadto w ofercie do dyspozycji jest 4 płatne pakiety usług, a także jeden całkowicie darmowy. Idealne skomponowane do potrzeb klientów.

  • Konto blogerskie – całkowicie darmowe konto z możliwością z ograniczeniem do 1 konta na Facebooku, Twitterze, Instagramie oraz YouTube.
  • Lite – dedykowane małym firmom i użytkownikom prywatnym. W skład pakietu wchodzi obsługa 5 profili, 90 danych historycznych, czy też 120 dni retencji danych.
  • Standard – dedykowane średnim firmom. W skład pakietu wchodzi obsługa 10 profili, 18 danych historycznych, czy też 200 dni retencji danych.
  • Pro – dedykowany dużym firmom, które zarządzają wieloma profilami. W skład pakietu wchodzi obsługa 20 profili, 365 dni danych historycznych, czy też 2 lata retencji danych.
  • Enterpise – najwyższy pakiet skomponowany z myślą o największych firmach. W skład pakietu wchodzi obsługa 40 profili, 2 lata danych historycznych, czy też 3 lata retencji danych.

Czy warto korzystać z Sotrendera?

Sotrender dostarcza wielu szczegółowych informacji dotyczących własnych profili w mediach społecznościowych, a także wiedzy o profilach konkurencji. Dzięki wdrożonym algorytmom sztucznej inteligencji oprogramowanie pomaga skuteczniej planować publikację materiałów, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników.

Tags: , ,

Powiązane posty

Menu