fbpx
logotyp_content_creation_lublin

Facebook – social media

Czym jest Facebook?

Facebook – jest obecnie największym serwisem społecznościowym na świecie. Dziennie Facebooka odwiedza blisko 1,5 miliarda ludzi, którzy mogą łączyć się w grupy, wymieniać zdjęciami, wiadomościami, dzielić znalezionymi w internecie treściami, rozmawiać i korzystać z wielu aplikacji. 

Jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie konta na Facebooku?

Dzięki swojej popularności Facebook stał się bardzo istotnym narzędziem w marketingu internetowym i ignorowanie go jest częstym błędem osób i firm, które chcą stać się bardziej rozpoznawalne w sieci. Za pomocą Facebooka  można umieszczać reklamy, które mogą zostać skierowane do konkretnych grup odbiorców, co z kolei przekłada się na większe szanse na konwersję (większa szansa na odwiedzanie witryny, sprzedaż, obejrzane materiały na YT, itd.). Na dobrze prowadzonym fanpagu, z czasem pojawią się stali użytkownicy, którzy są sympatykami marki, jest to grupa, która już skorzystała z oferowanej usługi, zamierzająca skorzystać, a co istotne zadowolona z usługi i polecają ją swoim znajomym. W postach na Facebooku można umieszczać między innymi: linki do blogów, zdjęcia oferowanych produktów, informacje o promocjach, akcjach specjalnych, oferty w sklepie, oraz wiele innych materiałów.

Jakie Facebook ma znaczenie w SEO?

Wbrew pozorom bardzo istotne. Po otwarciu nowej witryny (sklepu, bloga, portalu), może minąć sporo czasu nim witryna zacznie być dobrze pozycjonowana – dobrze poprowadzony fanpage może być w takiej sytuacji lepiej pozycjonowany niż sama witryna, dzięki czemu łatwiej pozyskać nowych klientów. Jednak konto Facebooku zawierające unikatowe treści, dużą ilością użytkowników i lajków, jest doskonałym źródłem linków. Większa ilość linków wysokiej jakości prowadzących do witryny bardzo pozytywnie wpływa na organiczne pozycjonowanie.

1 Komentarz. Zostaw komentarz

Menu