fbpx
logotyp_content_creation_lublin

Blog – Classic (2 columns)

  1. Strona główna
  2. chevron_right
  3. Blog – Classic (2 columns)

Zrozumieć Klienta – jak rozmawiać?

Content Creation
zrozumieć_klienta_grafika
W pracy z klientami nie ma rzeczy mniej i bardziej ważnych. Wszystkie wpływają na wzajemne relacje, a ostatecznie to, czy klient z nami zostanie czy nie… Kilka słów z życia wzięte. Byliśmy ostatnio na spotkaniu z klientem. Nic nadzwyczajnego – codzienna praca. Zapytanie, brief, analiza, dyskusja, oferta, prezentacja. Potrzeba –…

Korzyści z Targów – Targi Branżowe – cz.3

Content Creation
hala_rotterdam
W poprzednich dwóch częściach poruszyliśmy historię targów w Polsce, najważniejsze współczesne wydarzenia targowe, formalności i procedurę zgłoszenia swojego udziału oraz najczęściej popełniane błędy. Dzisiaj zajmiemy się tym jak najlepiej wykorzystać udział w wydarzeniu, żeby wyjazd był jak najbardziej owocny i jakie mogą dla nas wyniknąć korzyści z targów Czynności poprzedzające…

Stoisko Targowe – Targi Branżowe Cz.2

Content Creation
targi_tt_warszawa
W pierwszej części naszego wpisu przedstawiliśmy historię targów branżowych w Polsce i pokazaliśmy najciekawsze imprezy, które są aktualnie organizowane. W tym tekście powiemy Wam jak zorganizować swój wyjazd na targi, zbudować stoisko targowe, odpowiednio się do niego przygotować i wykorzystać wszystkie możliwości promocji jakie ze sobą niosą. Jak wybrać odpowiednią…

Przyszłość Targów Branżowych w Polsce Cz.1

targi_branzowe
Rocznie w Polsce odbywa się kilkaset imprez targowych w największych aglomeracjach. Tematyka targów jest niezwykle szeroka zaczynając od motoryzacji, przemysłu i turystyki kończąc na Festiwalu Popkultury i Targach Analityki i Technik Pomiarowych. Specyfika takich wydarzeń zmienia się cały czas i warto na bieżąco obserwować aktualne trendy. W przeciwnym razie wyjazd…

Google Signals – więcej danych w Google Analytics

Content Creation
Google Signals jest usługą zbierania danych o użytkownikach udostępnioną w Google Analytics w 2018. Chociaż dostępna jest już od pewnego czasu, to wraz z premierą Google Analytics 4 zaczęła zyskiwać na popularności. Usługa ta, podobnie jak popularne pliki cookies, dostarcza informacje o użytkownikach. Jednak w odróżnieniu od nich zbierane przez…

Sotrender

Baza wiedzy
Inteligentne planowanie kampanii z Sotrender Popularne narzędzie do pomiarów i analizy skuteczności komunikacji na Facebooku i innych mediach społecznościowych. Dostarcza dokładniejszych danych analityczny dotyczących prowadzonego przez Ciebie fanpage, a także dostarczy Ci informacji o fanpage’ach konkurencji. Z jego pomocą łatwiej dotrzesz do nowych klientów, dowiesz się więcej oraz zadbasz o…

Google Analytics 4

Content Creation
Google Analytics – wielka aktualizacja W listopadzie 2020 Google wprowadziło nową wersję Google Analytics, swojego popularnego narzędzia do analizy statystyk na stronach internetowych i w aplikacjach. Nowa wersja nie ogranicza się tylko do wprowadzenia drobnych poprawek czy załatania typowych błędów. Pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy, jest nowy, bardziej…

Skuteczna komunikacja w marketingu – branża przemysłowa i jubilerska

Content Creation
biżuteria kontra przemysł
Kilka tygodni temu cała Polska zachwyciła się parodią świątecznej reklamy firmy Apart. Twórcom parodii udało się w zabawny sposób wytknąć to, co odbiorcom najbardziej rzucało się oczy – przeładowanie formy, przesyt, nadmiar blichtru i bardzo mocno zaakcentowany element luksusu. Parodia faktycznie była zabawna, ale nie zapominajmy o jednej rzeczy –…

Brand24

Baza wiedzy
Monitoring z Brand24 Jednym z najpopularniejszych narzędzi do monitoringu treści w Internecie, które związane są z Twoją branżą i marką, jest Brand24. Pozwala na śledzenie treści w portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter) oraz informacyjnych, forach, blogach, a także wielu różnych typach stron, na których publikowane są treści, recenzje czy opinie.…
logotyp_content_creation_lublin
Menu